ویترا مبل

مبل ویترا ، خرید و فروش مبلمان به صورت مستقیم از تولیدی و کارخانه + عکس مبل + تصویر مبل + انواع مبل + خرید اینرتنتی مبل + فروشگاه اینترنتی مبل

ویترا مبل

مبل ویترا ، خرید و فروش مبلمان به صورت مستقیم از تولیدی و کارخانه + عکس مبل + تصویر مبل + انواع مبل + خرید اینرتنتی مبل + فروشگاه اینترنتی مبل

خرید سرویس مبل راحتی | فروشگاه مبل 24

سرویس مبل راحتی

مبل راحتی هفت نفره مدل اقلیما از سری پرفروش ترین‌های گروه تولیدی افرا است. طراحی شیک مبل راحتی اقلیما بی‌شک توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد. مبل راحتی اقلیما با ظاهر مدرن و طراحی شیک خود قابلیت هماهنگی با هر دکوراسیونی را خواهد داشت.

مبل راحتی اقلیما با استفاده از کلاف چوب روس ساخته شده است و رنگ‌بندی آن می‌تواند بنا به سلیقه‌ی مشتری گرامی تغییر کرده و دارای طیف رنگی قهوه‌ای، قهوه‌ای سوخته، مشکی، سفید و استخوانی است.

همچنین رنگ‌بندی و انواع طرح  پارچه‌ی مبل راحتی اقلیما می‌تواند بنا به سلیقه‌ی  مشتری گرامی تغییر کرده و می‌توان جنس دلخواه مشتری را جایگزین جنس پارچه‌ی پیش فرض نمود.

توجه داشته باشید که در تمامی مبل‌های گروه تولیدی افرا، از کف فوم سرد استفاده شده که قابلیت ارتجاعی بالایی به مبل بخشیده و باعث طول عمر بالای مبل می‌شود.

استفاده از باربری مخصوص مبلمان و ارائه‌ی گارانتی 18 ماهه خریدی آسوده خاطر را از کیفیت محصولات گروه تولیدی افرا، به ارمغان خواهد آورد.


مبل 24


ضمانت : در مبل 24 فروش مبل راحتی آبتدای یک همکاری است . ما زمانی که محصولی را به مشتری تحویل میدهیم , هدف خود را کسب رضایت مشتری در راستای برند سازی میدانیم و از ارائه هرگونه ضمانت به مشتریان خود دریغ نداریم . 


خدمات جانبی پس از فروش : انواع مبل های راحتی این مجموعه در ابعاد و اندازه های مختلف قابل ارائه هستند . همچنین پارچه ها و چرم ها تغییر رویه و تغییر رنگ چوب قابل انجام است .


تعمیرات مبل راحتی : در صورتی که هر نوع مبلی احتیاج به تعمیر داشت واحد های نمایندگی ما در سراسر ایران پاسخگوی مشتریان هستند . 


کیفیت و استانداردها : مجموعه مبل های ما تولید شده در بهترین برند های ایرانی ترک و ایتالیایی میباشند ارائه فرم های تایید کیفیت و استاندارد از سوی ما الزامی است .


سرویس مبل راحتی ویترا


مشاوره در انتخاب رنگ (دکوراسیون) : مشاوران ما درمبل 24 قبل از خرید پیشنهاداتی مناسب و به صورت رایگان با فضای شما ارائه میکنند . .


شیک بودن و زیبایی مبل ها : انواع مبل های راحتی ما به صورت اسپرت , ال , مدرن منطبق با بهترین مبل های روز دنیا درنمایشگاه های روسیه ایران ترکیه و ایتالیا میباشد . 


مدت زمان تحویل : انتخاب هر مبل و نوع درخواست های مشتری در زمان تحویل تاثیر گزار است ولی این زمان بین 3 تا 10 روز قابل تغییر است . 


تخفیفات : بنا به نوع و مقدار خرید , تخفیفات خوبی به مشتریان خود میدهیم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد